Subject: Vs: SVVVS eelnõu § 14 lg 8
From: "Priit Kama" <[email-masked]>
To: Käthlin Sander
Date: Thu, 24 Oct 2024 16:38:15 +0200

Tere

Kas saaksite eelnõu väljatöötajate algse mõtte iseloomustamiseks tuua mõne
näite, millises olukorras võiks SVVVS § 14 lg 8 lähtudes hea usu põhimõtte
tõttu teenuse osutamisest keelduda või see lõpetada?

Tervitustega
Priit Kama

From: Priit Kama <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 21, 2024 10:31 PM
To: Käthlin Sander - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: SVVVS eelnõu § 14 lg 8

Tere

Küsin seoses Juridica artikliga, kus plaanime  käsitleda usuvabaduse ja
usulise vaenuga seotud sätteid karistusseadustikus (sh § 152.
Võrdõiguslikkuse rikkumine).
Millisena on SVVVS § 14 lg 8 - "Käesolev seadus ei piira usuliste
ühenduste ja teiste, usutunnistusel või veendumustel põhineva eetosega
organisatsioonide õigust nõuda nende poolt avalikkusele pakutava teenuse
kasutajalt tegutsemist heas usus" - tähendus täpsemalt mõeldud ja millisel
juhul peaks see võimaldama siin nimetatud organisatsioonil teenust mitte
osutada, kui selle kasutaja ei tegutse heas usus?
Eelnõu seletuskiri seda põhjalikumalt ei ava.

Tervitustega
Priit Kama